Tidigt inlägg

God morgon. Idag är jag nog uppe innan tuppen :P Hehe. Theo hade försökt väcka mig ett tag eftersom han stod och skällde, han markerade med typ 4 ordentliga skall utifrån hallen så då vaknade jag snabbt. Upp och med kläder och sen gick vår lilla runda. Det är ganska skönt vädr nu, inte för varmt och inte för kallt, man skulle egentligen ge sig ut och springa nu men det vill nog inte min kropp, väntar nog iaf två timmar.

Idag ska jag och Natasha till stranden, ska bli nice :D Har ju inte sett henne på några månader nu igen efterom hon har varit utanför landet :P

Robert kom ham kvart över ett eller nåt inatt, jag sov redan haha, jag sa "oj du är hemma!" sen somnade jag nog om. När jag skulle ta juice nu så låg där vattenmelon och en baguette i kylen, den lever farligt där, om jag vill ha den!

Nu ska jag gå och lägga mig igen.

Är det någon som varit på stranden än, kanske badat i havet också? :P

Kommentarer
Postat av: Joanna

Ja jag har badat och kallt var det! haha men hindrar det mig? icke sa nicke :) Bada du idag?

2008-06-04 @ 17:54:17
URL: http://joannajed.blogg.se/

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0