Rent hus!

Nu luktar här ent och fräscht igen :D Jag har städat hella lägenheten helt själv, medans Robert låg och sov. Sedan hjälptes vi åt med att skura väggarna och putsa fönsterna på balkongen. Där måste nämligen vara rent nu för snart kommer där upp gardiner ^^, Och när lönen kommer denna månaden ska vi köpa matta och möbler m.m. att inreda balkongen med. Det kommer bli så mysigt där ute :)

Stackars lille Theo lider verkligen av värmen, han har inte förstått att man ska dricka mycket och sedan ligga stilla, utan han springer runt som vanligt sen blir han alldeles yr. Knasboll. Nu ligger han iaf ner och softar lite.

Jag längtar tills imorgon för då sk ajag äntligen klippa mig. Jag har dock inte bestämt mig för hur jag ska göra med luggen än. Ska jag klippa den kort, som vanligt, eller låta den växa ut? Det är väldigt jobbigt att ha den kort nu på sommaren....... Hmm. Förövrigt har jag fullt upp imorgon, tvättid 7-12, klippning 15.00 och sen fika med mamma, 18.45 ska vi ha styyrelsemöte, mitt första möte som sekreterare :P Yeah.

Får se vad jag hittar på ikväll, Robert jobbar ju till 00.00 idag så jag är helt ensam här hemma. Förresten, idag kommer min kära tåffs hem :D Har saknat dig Natasha!!!

Nu ska jag gå och göra mat, magen börjar ropa nu. Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0