Malmö

Gick upp i tid idag för att ladda upp inför dagens Samtal till HSB-juristerna. Shit vilka problem det ska vara då... Efter att jag hade pratat med dom gjorde vi vid oss och körde sedan till Malmö. Vi åt lunch (räkmacka) på Limhamns fiskrökeri tillsammans med Jenny, Rob och Elliot. Sedan åkte vi hem till Ulrika och fikade, jag hade med mig min hemmagjorda rulltårta :9

På vägen hem från Malmö körde vi inom Maxi på Råå och köpte fläskfilé, färskpasta och pepparsås. Det blev en god middag här hemma. Efter midagen silade vi fläderblomssaften, den blev jättegod! Nu ska vi snart in till stan på streetrace.

Ha en trevlig fredagkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0