Hår, hår, hår

Jag älskar min hund, han har slutat väcka mig, nu är det ist jag som får väcka honom! Drog upp honom vid 10 idag. Vi gick rundan sen åt jag frukost. Vid 11-tiden började jag kamma honom och jag var klar halv två. Han  behövde verkligen en ordentlig pälsgenomgång. Nu är han fluffig och fin!
Kl 17-22 hade jag tvättid. Vid halv åtta kom mamma, vi gick en runda med hundarna sen gjorde vi fläderblomssaft och rulltårta. Jag var grymt sugen på rulltårta för vi åt det igår när vi var hos våra släktingar i Kävlinge. Rulltårta med hallonsylt :9

Snacka rmed Steffie på msn nu, vi ska leka på måndag ^^, Nu säger jag godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0