God kväll

Jag hade tänk springa ikväll men jag hoppar nog det och kollar på Greys ist :) Ska nog äta en bit av min rulltårta också, sen ska jag springa bort det imorgon ^^,

Äntligen fri från förkylningen!

Maja och Jaga har precis varit här, jag klippte Majas toppar. Känner mig tyvärr halvdöd nu. Jag och mamma har gjort jordgubbssaft och sylt heeela eftermiddagen. Helt galet, mamma köpte 10 liter jordgubbar häromdan och idag köpte vi 15 liter! Kan ju säga att allt är slut nu och jag är proppmätt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0