Update

I förrgår jobbade jag och Robert var ledig, bra tajming ;) Jag fick sluta kl 13 men då fick jag en kund. Hon ville byta en väckarklocka för att den lät för mycket, ska inte en väckare låta? Hehe... Men iaf, så ville hon ha en digital så vi hitatde en hon gillade. Jag ställde in tid, datum och allt, då säger hon, hmm, jag tror jag vill kolla på den andra digitala igen. Jahaa.. Där hade jag stått med samma kund i tio minuter, jag som redan slutat. Vi tog en annan och hon sa även att denna ville hon ha så jag ställde in den. Så istället för at sluta 13.00 gick jag ut genom dörrarna 13.45!

Jag körde hem till mamma, Robert kom  också dit, vi solade lite och tvättade och städade bilarna. Sen grillade vi :9
Tyvärr blev Robert dålig på kvällen vilket ledde till att han var hemma från jobb igår men senare på kvällen blev han bättre så vi körde till väla. Va rinne på micro och biltema... Min växelspak var jut rasig haha :P Knäckt. Vi hittade en på Biltema, en svart i metall, köpte även strass. ;) Sen var vi på Pang i Hyllinge, där hittade vi dofthjärtan till min bil ^^, Så nu är min bil pimpad med strass, hjärtan och ny växelspak. Vi fick dock lite problem med växelspaken för vi fick inte av den :S Så Robert fick ringa Martin och han var snäll nog att komma hit och hjälpa os, dom höll på med min bil i flera timmar :P Fick även nya högtalare i dörrarna så nu ska den tydligen låta ännu mer!! Kommer bilder sen.. Har bara fotat hur den såg ut innan...

Nu ska jag gå och duscha och göra vid mig, äta frukost... för ajg ska ta bussen till Väla 12.15, Robert slutar 12.30 idag så vi ska kolla på skor till honom idag. Synd att det är sånt molnväder för annars kunde man varit på stranden idag....

Kommentarer
Postat av: N I C O L E

det låter jätte kul :) love shoes, jag ska städa här hemma, sen pyssla om mig själv

2008-07-07 @ 10:34:21
URL: http://kiwiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0