Landskrona

Jag har jobbat och sliti nu i 4 dagar :P city gross i onsdags och resten av dagarn var jag på expert. Igår kom Robert till Landskrona vid 13-tiden så han hängde i affären med oss stackars slavar :P Efter att vi slutat gick jag och Jelen till gina, jag köpte en klänning och ett par leggins. Sen fixa Jelenas löshår detblev bra men vi ska sätta i några fler på tisdag.

Min lille hund har varit borta fårn mig hela helgen, han och mammas hund Tova har nämligne varit i blekinge och gjort vallanlagstest. Dock klarade ingen aav dem det, de tyckte fårbajset var trevligare...... Men vi ska försöka igen med Theo, om några månader.

Idag är jag trött, har pluggat lite, lite men sen slog jag ihop boken och började kolla på Greys, har sett 3 avsnitt nu. Det börjar bli dags för mat, men vad ska man äta? :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0