Älska sommaren!

Jag har alltid varit en vintermänniska, av olika anledningar. 1, det är mycket lättare att sova på vintern, 2, man kan ha mer kläder, 3, julen, såklart. Hmm, ja det var de anledningar jag kunde komma på nu... Men i år gillar jag faktiskt sommaren.

Igår var Emilia här, vi hade väldigt mycket att ta igen! Robert kom hem från jobb vid 13-tiden så då åkte vi till gröningen sen solade och badade vi rgesten av dagen. Samma sak i söndags fast då var jag där med Natasha och Jacob. Robert jobbar nu, han kommer hem 13.00 så jag tänkte  försöka plugga fram tills dess...

Kommentarer

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0