Torsdag

Denna veckan har gått rikttigt snabbt! Idag är det sista dagen för mig att plugga till tentan som är imorgon. Det är ekonomistyrningstentan nu. Iiuuh, får rysningar bara jag tänker på den.  Ska repetera lite saker nu... Ska faktiskt inte göra något annat idag.

Imorse behövde inte jag gå upp först! Robert skulle på ett möte så han gick hemifrån innan 9 och jag fick ligga kvar i sängen och det kändes så bra :) Jag är ju annars den som går upp vid 8, tar ut Theo osv. När Robert kom hem gick han ut med Theo. Jag kände mig halvdöd haha, kunde knappt öppna ögonen! Nu ska vi bara få plugget överstökat så man kan göra nåt roligare sen, typ göra knäck :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0