Tisdag - 3 dagar kvar

till TENTAN sedan är det JULLOV!!!! Sooom jag längtar men jag kommer ju inleda lovet med jobb, jobb, jobb, fyra dagar i rad och bara nio- och tiotimmars pass. Det blir goa pengar sen i januari kan jag lova!

Idag ska jag bara plugga, som  vanligt nu känns det som. Tror ju inte jag klarar tentan på fredag. Det är asmycket att hålla i huvudet, en massa formler och metoder... Håller just nu på med bidragskalkylering. Säger det er nånting? Det är mycket spännande *not* men faktiskt rätt kul när man får rätt på siffrorna haha. Alltså när man rättar uppgifterna då ;)

Idag går vi mest och väntar här hemma. Jag har precis gjort rent det yttersta filtretpå fläkten, tror jag?? För "skorstensfejaren" ska komma hit idag, någonång mellan 11.00 och 15.00. Hoppas vi (mamma) har varit duktiga på att rengöra fläkten.

Som jag skrev igår så är inte allt jättebra med Theo men inatt tror jag att han gav upp. Jag börjar misstänka att rdetta är någon form av mattrots, ja hundar kan ocksåkomma i trotsåldern. Han har vägrat äta hela helgen men inatt när Robert gick och la sig och det blev tyst här gick hann och åt upp sin mat. Min teori är att han inte stod ut med hungern längre och åt inatt i tron om att vi inte skulle märka något eftersom vi sov ;) Nu sover han bara...

Kommentarer
Postat av: Sofia

helt konstigt att vissa kände av det och andra inte :)

jodå bilder kommer upp snart :D

2008-12-16 @ 12:42:31
URL: http://sofija.blogg.se/

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0