Onsdag

Min lediga dag denna veckan, idag står det bara plugg i kalendern, möjligtvis blir det en luggklippning också senare idag. Min lugg är katastrof! Den blev lång över en natt, jag skojar itne ;) Jag har varit ute och gått med Theo, ätit frukost och nu sitter jag här. Igår var jag i skolan fårn 10-14, vi fick sluta en timme tidigare, wiihoo. När jag kom hem provade jag klänningen som jag hämtade i förrgår. Den bara åkte av mig, den var alldeles för stor :( Så jag körde hem till mamma och vi mätte mig och kom fram till att jag ska ha en 34a men de är slut :( Jag döööör, nu måste jag hitta en annan klänning. Sucksucksucksucksucksuck... Någon, hjälp mig? Haha.

En annan sak.. När jag skulle köra till mamma igår såg jag att där knappt var nån bensin på bilen men jag tänkte att det räcker till Stidsvig, palla köra genom hela Åstorp för att tanka på Shell. Nej, så jag körde, när jag kom till Stidsvig körde jag in på Hydro och ska tanka, så har jag inte någon tanklocksnyckel i bilnycklen för jag hade extranycklen!!! Paniik, jag hade absolut inte bensin så jag kunde köra hem haha. Men jag körde hem till mamma och Bosse fick upp locket hur lätt som helst, hur säger jag inte ;) Haha. Vill inte ha fler bensintjuvar än vad vi redan haft!

Ha en trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Sofia

tack :D

blir nog dom två jag kommer beställa in delar till, många som vill ha dom ;D

2008-12-10 @ 11:10:04
URL: http://sofija.blogg.se/

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0