Lördag

Godmorgon alla morgonpigga!!
Jag har redan varit ute och gått med Theo, har till och med ätit frukost! Tänkte ta mig en plugförmiddag idag för sen ska jag ju jobba ikväll och imorgon ska vi ha gäster..

Guud vilken dag vi hade igår! Vi gick upp vid 8, jag lurade upp Robert, för att vi skulle va på ikea när de öppna kl 10. När vi kom dit åt vi deras frukostmeny sen påbörjade vi jakten på gardinstängerna. Men alla de svart (INDEX heter de) var slut fast att det stod på hemsidan att de hade flera kvar i HBG, så då begav vi oss till Malmö, och där fanns EN kvar i mellanstorleken, som vi skulle ha två av. Aja, högg den direkt eftersom vi inte var ensamma om vår lilla jakt. Då ser jag ett skyltex som hänger jättefint där så jag frågade om vi fick köpa det, det fick vi men vi fick ingen ratt ävenom det var skavt, skitsamma liksom. Nu hade vi så många vi behövde. Meen.... Vi skulle ha en lååång också mend en var slut både i Hbg och Malmö. De hade en annan sorts stång som var lika tjock som index-stängerna men den var tyvärr för kort så vi fick ju bege oss hemåt igen. Stannade i Lödde och gick in på skokanonen där jag handlade lite :P

Sen stannade vi i Hyllinge och gick in på Maxi där för mamma hade sett att där fanns gardinsätnger men tyvärr var där ingen över 2 meter så vi gick in på City Gross och där fann vi den!! Nästan 150 kr men hallå, vi tog den haha! Så nu har vi alla våra stänger!! Nu har vi hängt upp gardiner överallt men det fattas ändknoppar på en stång för de gick i sönder när robert skruvade fast dem så nu ska vi fråga omhans syster kan köpa några till oss på Ikea i Malmö, de finns inga kvar i hbg ;/

Spännande fredag va?? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0