Julgodisbak

God kväll!!

Vi komhem vid 22-tiden ikväll. Jag är ååå trött. Vi har gjort en massa julgodis idag hemma hos Roberts syster. Mums, men gud så mätt jag är. Vi åt midda gdär, kokt torsk, det var riktigt gott! Jag har gått och blivit en fiskmänniska :P Sen ville de inte se Göta kanal 2 så vi kollade på På spåret, jag somnade hela tiden, så trött var jag. Sen såg vi på Robins och då slog de tmig att det var han som var på campus i våras! Haha, han är riktigt bra på att härma Zlatan :P






Det var allt för ikväll!! Imorgon jobbar jag 10-19, så det blir en sen uppdateringen då :/

God natt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0