God jul :)

Hoppas att alla ahr haft en God jul!

Som sagt så jobbade jag tom tisdag kväll kl 18 men då åkte jag raka vägen till Hyllinge där jag mötte upp mamma, Bosse och Robert på Maxi för att inhandla all julmat. Sen körde vi hem med all mat till oss, det var ju hur mycket som helst :D

Igår gick vi upp vid 10, Theo väckte mig. Vi städade här hemma, sen körde Robert och hämtade sin mamma. Mamma oc Bosse kom vid tvåtiden och då började vi med maten. Jag åt så det kändes som jag skulle spricka, där var en masa gott! Sen var det dags för julklapparna, jag fick presentkort, SATC-filmen X-stinas nya album och lite annat.

Idag ska vi hem till pappa för att fira jul med pappa, nada och farmor och farfar. På fredag ska vi till Malmö och fira jul med Roberts systrar! Det blir mycket julfirande här :P

Nu ska jag se om det finns nåt att se på tv.. Vill inte gå och lägga mig igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0