Finansieringskalkylering

En halvtimme kvar sedan tror jag inte att mycket mer går in min hjärna. Emilia ringde för en stund, hon klarade sin tenta!!!! Säger inte vilken men STORT GRATTIS EMILIA!!! Imorgon efter tenta ska Emilia föja med mig hem, om jag ska hemom efter tentan... För sen ska vi till Malmö och då ska Emilia åk amed oss ner :) Aa, hon vill ju se vår nya lägenhet så Robert får faktiskt dammsuga imorgon. Haha :P

Nej, nu ska jag läsa lite mer om finansieringskalkylering sen skiter jag i detta för sen är det faktiskt final i Hell's kitchen!

Ha det bra, ha det, hej! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0