Tvättstugan

Det inträffade ett litet missöde idag. Min pojkvän körde nämligen till jobb med mitt busskort och jag har inga lösa pengar så jag får stanna hemma från skolan idag. Så kan det gå! Nu ska jag kila ner i tvättstugan och se om det finns någon ledig tvättid idag, måste ta tag i disken också... Usch, usch, usch...

På fredag har jag iaf något att se fram emot, CSN-bidrag,  lön och VÄLA med J. Jag ska försöka hitta en ny vår-/sommarjacka.

Är det nån som sett någon snygg sommarjacka så tipsa mig gärna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0