Onsdag - Valborg!

Godmorgon folk!!
Förlåt för att jag har varit lite dålig med att uppdatera men jag har haft mycket med jobb och skola. Nu är första essän inlämnad och de känns som en stor tyngd släppts fårn min axlar =)

Igår kom Johan och Markus hem från sälen så jag och Robert var nere i stan med dom, satt ett tag på hamnkrogen sedan gick vi till utposten :) Det slutade på donkan för määdds var hungrig :D as usual! blev en nykter kväll för mig eftersom jag körde ^^, ikväll blir det förhoppningsvis Tivoli med Steffie m.fl! Robert stackaren ska jobba till 23... :(

För ca en kvart sedan ringde dom mig fårn tre och erbjöd en ny mobil.. Jag har ju 5 månader kvar på mitt gamla abonnemang så jag måste betala 149:- för mobil + 69:- för abonnemanget i 5 månader till, men som kompensation får jag 99:- att ringa för, sen kostar det nya abonnemanget 99:-/månad och de pengarna får jag använda till vad jag vill. Mobilen jag ska ha är en Nokia 6500. Tar emot ltie för ett Ericson-freak som mig att byta till Nokia men jag har precis pratat med Johanna som jobbar hos pappi och hon tyckte jag skulle ta den. Killen från Tre ska ringa tillbaka snart.



Nu har jag pratat med dom igen så nu är mobilen på väg :D Den kommer väli nästa vecka eftersom det är en massa helg nu :( Men men ;P

Kommentarer
Postat av: Steffi

synd du ej kunde följa med stumpan :/ men vi får höras av. sen är frågan om vi ska vara med på uppvisningen eller om vi ska strunta i det? ;S puuss

2008-04-30 @ 14:37:31

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0