Min ögon dör snart

Ska bli såååå skönt att krypa ner i sängen ikväll, ögonen är ganska trötta efter en hel dag framför datorn:S Men jag och Robert har varit duktiga ikväll, vi var te och sprang i 30 minuter! Det är något jag ska göra till en van. Fast imorgon lär det ju itne bli nåt, har fullt upp då, samma på tisdag, sen har jag ju dansen på onsdag. Efter det kanske :S hihi, var himlans skönt iaf. Det finns ju elslinga här så det är heeelt perfekt för mig!

Nu ska jag ta ut vovven på sista kvällsrundan!

Sov gott folk!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0