Macaroniiis

Jag har redan läst 12 sidor i boken :D Tjohooo och bäddat sängen och diskat.. Var i tvätten innan och bokade tid, imorgon kl 07.00, suck men men...


och där slutade jag för sisådär två timmar sedan...


Mamma och B har precis varit här och lämna jord och hund till mig. Theo bara la sig och sov direkt när han kom hit. Han är jättefin i pälsen nu, han var ju hos frissan igår :)

Min rubrik - jag har ätit makaroner med majonäs och ketchup. Det är mumsfillibaba ;)
Ska fortsätta läs ai boken nu....

Kommentarer

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0