Familia

Jag skrev på essän ett par timmar imorse sen körde vi till Klippan och köpte kattsand, sedan vidare till Stidsvig för att fixa till hos kisen. Efter det körde vi till Familia för att titta på skor men vi hittade inget :( Gick in på maxi och köpte kyckling filéer som vi ska ha till maten ikväll :) Dom ligger på tining nu.

Nu tänkte jag fortsätta skriva på essän ett tag till. Blir nog klar ikväll så jag kan ägna hela dagen imorgon åt att finslipa. Jag lägger in bilder på gårdagens shopping senare!!

Kommentarer
Postat av: Patricia Klinteberg

Vem tycker du bär klänningen bäst i mitt senaste inlägg? Kika in i min blogg och kommentera vem du tycker! :)

Ha en riktigt fin lördag!

2008-04-26 @ 17:08:12
URL: http://PatriciaKlinteberg.blogg.se

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0