Bajshälsa

Öööh jag spyr snart på denna essän. Orkar inte. Skitjobbiga texter :S Har typ 4 sidor kvar att skriva. Ska bara få in dom där artiklarna i skiten också. Analysen är snart klar, tre dagars finputsning av det då. Jag ska sitta uppe och skriva ikväll, imorgon är det föreläsning. Jippiii..... *not* Ikväll ska jag jobba, det ska bli skönt, jag ser mitt jobb som avkoppling från verkligheten. Låter helt knäppt men jag trivs jäklit bra där och då blir det som avkoppling för mig. Nä, nu ska jag se om där ligger några insättningar på kontot och väntar på mig inför imorgon ^^,

Kommentarer
Postat av: Steffi

haha du tror jag ska komma ihåg det? Ingen aning faktist ;S :P

2008-04-24 @ 16:11:06

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0